La Fundació Baleària trasllada les ‘ombres’ del col·lectiu artístic La Figuera a la Torre d’El Verger

La Fundació Baleària presenta divendres que ve 2 de febrer a la Torre dels Ducs de Medinaceli (El Verger) una exposició de La Figuera, el col·lectiu d’artistes multidisciplinari de la Marina Alta. Els autors exhibiran diferents propostes al voltant del tema de ‘l’ombra’, eix d’inspiració d’una mostra que amplia, amb noves referències plàstiques, l’oferida anteriorment a Xàbia a partir del mateix concepte i que suma ara a les Tricotorras i Manuel Pérez de la Cruz com a artistes convidats.

Durant la inauguració, que tindrà lloc a les 19.30 hores del divendres, s’oferirà un esdeveniment poètic- musical, amb participació de Benjamí Órtola, Laura Mequinenza, Amparo Romero i Francesc Cucarella, a més d’amb Joaquín Bosca a la guitarra.

La mostra, que podrà ser visitada fins al pròxim 28 de febrer, oferirà el dia 10 una passada especial amb visita guiada.

La Figuera és un col·lectiu de creadors de la Marina Alta que treballa amb l’objectiu d’interactuar i transformar la comarca i els seus espais a través de la seua producció artística.