La Fundació Baleària ven màscares solidàries en favor d’entitats socials de Dénia

– El disseny, realitzat per l’artista eivissenca Diana Bustamante, representa la badia de Dénia i el Montgó

La Fundació Baleària ha posat a la venda mascaretes solidàries per ajudar a entitats i menjadors socials de Dénia. Aquesta nova iniciativa combina la solidaritat amb l’art, ja que el disseny de les màscares és de l’artista eivissenca Diana Bustamante, que ha donat l’obra per a aquesta causa.

Es tracta d’una acció que busca recaptar fons per ajudar els organismes de Dénia que treballen per a les persones en risc d’exclusió social. Cal destacar que aquest projecte s’ha posat en marxa gràcies a el grup de voluntaris corporatius de la Fundació Baleària, que s’estan encarregant de vendre-les. El preu de les màscares és de 5 € i per adquirir-s’ha de contactar a través de l’correu electrònic fundacio@fundacio.balearia.org.

L’obra representada a les màscares és una pintura de Bustamante, que forma part de la seva mostra ‘Des de la Mar’, amb la qual també col·labora la Fundació. El dibuix representa la badia de Dénia, el castell de la ciutat i el Montgó. Cal recordar que aquesta artista ja va donar tres làmines que la Fundació segueix venent amb l’objectiu d’ajudar els artistes dels territoris en què opera. Per saber més sobre les làmines es pot consultar AQUEST ENLLAÇ.