La Fundació i el Ajuntament de El Verger presenten l’obra escultòrica de la deniera Imma Mengual

La mostra s’exposarà en la ‘llonja de cultura’ de la Torre dels Ducs de Medinaceli de esta localidad a partir de demà

La Fundació Baleària i el Ajuntament de El Verger presenten l’obra escultòrica Historias de palacio…para ser contadas despacio” de la deniera Inma Mengual que s’inaugura demà a les 20h en la ‘llonja de cultura’ de la Torre dels Ducs de Medinaceli d’aquesta localitat.

Aquesta exposició d’escultures, que suposa un important punt d’inflexió en l’evolució de l’artista i que es podrà visitar fins al 7 de juny, compta amb peces que deixen entreveure el microcosmos de la família social. A més, mostren el seu caràcter personal a través de “constel·lacions de coses”, d’ossos que s’introdueixen en petits llenços amb la intenció de conversar amb l’ombra, concepte que relaciona a les persones amb l’inconscient i els instints. Mengual torna a convertir l’espai en un cosmos domèstic acompanyat d’artefactes que, incomplets, observen tota l’escena des de la sala.

L’artista ha preparat pel 20 de maig a les 12h, una visita guiada per a tots aquells interessats a aprofundir més en la seva obra. cal ressaltar que aquesta exposició està comisariada per María José Zanón, Juan Francisco Martínez Gómez d’Albacete i David Vila, escultors i professors de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

Sobre Imma Mengual

Imma Mengual (Dénia 1962) és dissenyadora, professora i investigadora en la facultat de Belles arts d’Altea. Ha dedicat la seva carrera professional al món artístic primer com a dissenyadora en la seva empresa Immanente, centrada més en la publicitat, i ara s’encamina cap a l’escultura barrejant altres arts plàstiques com la fotografia, la pintura i la labor tèxtil del tapís.