La Fundació i la Universitat d’Alacant impulsaran les activitats de la seu universitària de Dénia

El president de la naviliera, Adolfo Utor, i el rector de la universitat, Manuel Palomar, han signat aquest matí un conveni de col·laboració

El president de Baleària, Adolfo Utor, i el rector de la Universitat d’Alacant, Manuel Palomar, han signat aquest matí un conveni de col·laboració per impulsar les activitats formatives que es realitzin a la seu universitària de Dénia i els pobles de la Marina Alta.

Amb aquesta iniciativa, ambdues institucions es comprometen a realitzar accions formatives orientades a millorar la qualitat educativa dels estudiants de la zona i a fomentar la professionalització del sector cultural valencià a través d’iniciatives de formació i divulgació. A més, promouran la innovació i la promoció econòmica de la Marina Alta a través d’iniciatives enfocades a la modernització econòmica i la reducció de l’impacte mediambiental.

El president de Baleària, Adolfo Utor, ha mostrat la seva satisfacció per la col·laboració entre ambdues institucions que “traça un pla d’actuació tant en l’àmbit de la responsabilitat social com en el cultural, social, mediambiental i formatiu”.

Per la seva banda, Palomar ha explicat que l’objectiu d’iniciatives com aquesta “reforcen el compromís de la Universitat d’Alacant amb les diferents realitats socioeconòmiques de la província gràcies a la presència de la nostra activitat formativa i investigadora”. Segons el rector, “aquesta és la porta de nous i esperançadors projectes de futur”.