La JOIB actua a Dénia en un concert solidari organitzat per la Fundació Baleària

La recaptació anirà destinada al projecte solidari ‘Famílies d’Acolliment’ de CàritesDénia

La Jove Orquestra dels Illes Balears (JOIB) actuarà el 13 de maig a les 20:30h a la sala Jauja Port de Dénia en un concert solidari organitzat per la Fundació Baleària. El benefici recaptat, amb els 5 euros del preu de l’entrada, anirà destinat al projecte solidari ‘Famílies d’Acolliment’ de Càrites Dénia.

La JOIB, dirigida per Joan Barceló, músic en actiu de la Orquestra Simfònica Illes Balears, ofereix als seus membres l’oportunitat de donar-se a conèixer musicalment no només a les illes sinó en altres territoris. Els joves, estudiants de conservatori, interpreten repertoris en concerts i poden gaudir d’acompanyar a grans solistes o formacions corals.

Ricard Pérez, gerent de la Fundació Baleària, afirma que “seguim treballant en projectes solidaris amb l’objectiu d’ajudar a les persones més necessitades dels territoris on operem. És per això que organitzar concerts d’aquesta envergadura ens aporta gran satisfacció personal i cultural”.

Sobre la Jove Orquestra dels Illes Balears

És una associació cultural sense ànim de lucre que permet als estudiants de música de les Illes Balears adquirir una experiència real en una orquestra amb tot el que implica per al seu futur professional. Amb només dos anys d’existència, la JOIB, ja ha pogut proporcionar als seus membres grans oportunitats musicals com l’estrena nacional en 2015 de l’obra Eternal Light: a rèquiem d’Howard Goodall o l’estrena mundial de la simfonia Serra de Tramuntana del compositor mallorquí Antoni Mairata.