La pintura de Sánchez Luna i la música intimista d’Andreu Valor aquest cap de setmana en Es Polvorí

La sala Es Polvorí de la Fundació Baleària inaugurarà aquest divendres 7 d’abril a les 20h l’exposició de pintures ‘Al·legories i estrofes’ de l’alacantí Alfonso Sánchez Luna, que es podrà visitar fins al 27 d’abril.
Sánchez Luna té una àmplia trajectòria pictòrica, amb exposicions individuals i col·lectives a diverses ciutats de dins i fora del país, com Japó. Algunes de les seves pintures i gravats estan exposades en col·leccions i museus com el Museu El Chamizal de Ciutat de Juárez (Mèxic) o el Museu de la Universitat d’Alacant.

D’altra banda, la Fundació Baleària també oferirà aquest dissabte 8 d’abril a les 19.30h el concert del cantautor valencià Andreu Valor, dins de la gira de celebració de les seves 10 anys en solitari en els escenaris. Després del seu concert de fa dos anys, aquesta serà la segona vegada que el cantautor visita l’illa. Andreu Valor també actuarà el dia abans a Formentera en un concert organitzat per l’Obra Cultural Balears per Formentera en el qual també col·labora la Fundació Baleària.

El músic de Concentaina oferirà un concert acústic i minimalista en el qual optarà per recuperar l’essència, l’intimisme i la proximitat de la cançó d’autor, amb el qual donarà inici a una sèrie d’actes que omplissin aquest any de moltes actuacions especials. L’entrada al concert funcionarà per la manera de taquilla inversa, és a dir, els assistents pagaran el que considerin oportú al final del concert.

Andreu Valor va realitzar en 2016 més de vuitanta concerts, entre els quals destaquen els realitzats en el Auditori de Barcelona, el Palau de la Música Catalana, la Plaça de Bous de València, el Teatre Principal de Castelló i el Teatre Principal de la capital valenciana.