La XXXIV edició de la Volta Ciclista a la Marina tindrà un mallot femení patrocinat per la Fundació Baleària

Arrenca la trenta-quatrena edició de la Volta Ciclista a la Marina, una de les proves esportives més importants de l’any a les comarques alacantines de la Marina Alta i la Marina Baixa i que enguany, com a novetat, tindrà un mallot de líder femení per a la primera dona classificada de la general, gràcies a el patrocini de la Fundació Baleària.

La cursa, que aquest any està organitzada per un nou organisme, el Club Ciclista la Marina, comptarà amb la participació d’uns 200 esportistes. Comptarà amb vuit etapes, que es correran per diferents punts i municipis de les dues comarques. S’inicia demà, 12 de gener, a la localitat de Parcent, i es durà a terme els caps de setmana fins al 8 de març, quan tindrà lloc l’última etapa, a Ondara.
A la presentació de l’esdeveniment, que va tenir lloc ahir a la Casa de la Paraula de Baleària Port a Dénia van assistir els representants de el club organitzador, així com dels principals patrocinadors, entre els quals hi ha la Fundació Baleària, la Fundació Dénia, Quimipool, Slt Sport, Fan Color, Jorge Canet SL, i Món Marí. A més, també van estar presents representants de la Diputació d’Alacant, institució que dóna suport a aquesta prova esportiva. Antonio Molina, principal responsable de l’esdeveniment des d’aquest any, es va mostrar satisfet i il·lusionat amb aquesta nova edició de la Volta i va agrair el suport de patrocinadors i institucions “Sense els sponsors aquesta prova no seria possible i tampoc ho seria sense el suport dels ajuntaments dels municipis pels quals transcorre “. Per la seva banda, Ricard Pérez, gerent de la Fundació Baleària va afirmar: “És essencial que, en l’organització d’esdeveniments, hi hagi una vessant de valors i ètica i per això, en aquesta edició, aportem el nostre granet de sorra en la consecució d’l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible número 5 de les Nacions Unides, d’igualtat de gènere i apoderament de les dones “.
A més de les etapes de Parcent i Onadara (inici i fi de la Volta, respectivament) l’esdeveniment passarà pels següents municipis: Xaló el 19 de gener; Xàbia el 26 de gener; Barxeta el 2 de febrer; Dénia el 9 de febrer; Benidorm el 16 de febrer i Pedreguer l’1 de març.