L’obra de l’artista Jesús de Miguel s’exposa en Es Polvorí de la Fundació Baleària

La mostra, que inicia el cicle d’aquest any, s’inaugura el dijous 5 a les 20:00

L’espai cultural És Polvorí de la Fundació Baleària inaugura aquest dijous a les 20:00 la primera exposició de l’any: una mostra de l’obra del pintor Jesús de Miguel (Palència, 1975), que podrà veure’s fins al proper 29 de gener.

De Miguel és llicenciat en Belles arts per la Universitat de Salamanca i té un Master en Animació i Disseny en 3D, entre altres títols. L’obra de l’artista, que ha exposat diverses vegades a Eivissa, ha estat mostrada també a Berlín, Madrid, Dusseldorf i Salamanca, entre uns altres.

El seu estil ha estat definit com una mescla del dadaisme, el còmic, el punk i fins i tot les prehistòriques pintures rupestres, i s’ha destacat el seu ús emotiu dels colors i les formes i el seu traç fort i decidit.