Baleària Solidària

La solidaritat és un dels valors principals de la Fundació Baleària. A través d’aquest programa, promou iniciatives que serveixin per millorar la qualitat de vida dels col·lectius amb risc d’exclusió social o de regions desfavorides, treballant en projectes que fomentin la igualtat d’oportunitats, la interculturalitat, la integració, la no discriminació i la diversitat.

Projectes

Xiquets de Tànger i Tetuán

La Fundació, a través d’aquest programa, fa lliurament de productes de primera necessitat com a aliments, roba, material escolar i sanitari, accessoris per a la higiene personal, entre altres coses, a nens de Tànger i Tetuán sense recursos econòmics les famílies dels quals s’enfronten a greus problemes socials

DONACIÓ DE SANG

Jornada de donació de sang organitzada per la Fundació Baleària, que ha tingut lloc el el 9 de maig de 2023 en les nostres instal·lacions de La Casa de la Paraula.

Recollida d’aliments

La Fundació Baleària organitza recollida d’aliments amb fins solidaris.