Baleària facilita el trasllat d’equips d’emergència i rescat destinats a l’ajuda humanitària al Marroc

• La naviliera, que s’ha posat a la disposició de les autoritats marroquines, espanyoles i franceses, ja ha transportat als primers equips d’agents civils i bombers amb destinació al país veí.
  • La Fundació Baleària i el seu equip de voluntaris ha posat en marxa una recollida solidària de materials i equipaments en totes les seves delegacions.

Baleària està col·laborant en el transport d’equips d’emergència, de rescat i protecció civil al Marroc que participen en labors d’ajuda al país veí després del terrible terratrèmol registrat a la província d’Al Hauz i s’ha posat a la disposició de les autoritats marroquines, espanyoles i franceses. La naviliera ha desplaçat ja a un equip de voluntaris de Balears composts per agents civils i gossos de rescat amb destinació al Marroc i un equip de bombers de Saragossa que ha embarcat d’Algesires a Tànger Med.

Baleària està en contacte directe amb les administracions marroquines des del dissabte per a oferir la seva cooperació i posa a disposició totes les seves connexions amb el Marroc i la resta de les rutes on opera per a prioritzar i agilitzar el trasllat de personal, dispositius sanitaris i material humanitària que es pugui requerir.

Per part seva, la Fundació Baleària i el seu equip de voluntaris ha posat en marxa una recollida solidària de materials i equipaments en totes les seves delegacions per a atendre les necessitats sanitàries i humanitàries dels damnificats per l’incident.

Baleària, com a companyia arrelada i compromesa amb el país i els seus ciutadans des de fa 20 anys, mostra la seva màxima solidaritat amb el poble marroquí canalitzant i facilitant les necessitats que precisin les autoritats i ONG, a més de donar la màxima prioritat a l’embarcament de bombers, ambulàncies i equips de rescat destinats al Marroc.

Així, per a facilitar les col·laboracions i la gestió del transport d’equips d’emergències al Marroc, les persones i entitats interessades poden contactar a través del correu electrònic de la Fundació (fundacio@fundacio.balearia.org), el centre d’atenció al client (912660215) o en les delegacions.