Donació de material humanitari a Casa Caridad de València

La Fundació Baleària ha fet lliurament d’un paquet de material humanitari, a Casa Caridad de València, una de les entitats pioneres en l’ajuda als més desfavorits. La donació consisteix en un centenar de mantes, elements per mitigar el fred i material d’hostaleria (olles, paelleros, escalfadors de menjar, termos i articles de parament) per a la campanya solidària de finalització d’any.

L’enviament s’ha articulat a través de APORTEM Port Solidari València, organització sense ànim de lucre que canalitza accions de responsabilitat social corporativa a l’àrea d’influència del recinte portuari i amb la qual Baleària col·labora des de 2013. Precisament, en el dia d’ahir el patronat de la Fundació va formalitzar la seva incorporació com a soci regular de APORTEM.

En la imatge, moment de la recollida del material amb una furgoneta de Casa Caridad. La donació ha estat gestionada i supervisada pel coordinador de la Fundació Baleària Antonio Monfort i la voluntària de la Fundació i responsable del departament d’Habilitació i Neteja Mª José Lorenzo.