El Consell Insular d’Eivissa premia la Fundació Baleària per la seva promoció de l’esport a l’illa

– Joan Serra, delegat de la naviliera a les Pitiüses, va recollir el guardó, que reconeix a l’entitat com una de les principals patrocinadores esportives de el lloc

El Consell Insular d’Eivissa ha premiat la Fundació Baleària com la millor entitat patrocinadora, a la Festa de l’Esport de l’illa, per la seva promoció i ajuda a diversos clubs esportius de la Pitiüses. Joan Serra, delegat de Baleària a Eivissa i Formentera, va ser l’encarregat de recollir el guardó, que es va lliurar en una gala que va tenir lloc al Recinte Firal eivissenc a les 20.00 hores.
La Fundació Baleària, en el seu afany per impulsar el desenvolupament sostenible en els territoris en què opera la naviliera, tanca col·laboracions amb organismes locals en diferents àmbits, entre els quals destaca l’esportiu. “Tenim molt clar que cal incentivar el benestar i la salut, i per això, entre els programes que impulsem hi ha el de Baleària Saludable, mitjançant el qual organitzem esdeveniments esportius i col·laborem amb clubs per promocionar diferents disciplines”, declara Ricard Pérez, gerent de la Fundació.
Per això rep aquest guardó de part de les autoritats de l’illa. I és que, en aquesta demarcació, la naviliera col·labora directament amb set clubs: el Ushuaïa Eivissa Voley, que té equips masculí i femení d’aquesta disciplina, a més d’equips de categories inferiors; al Club Natació Eivissa, i especialment amb la secció de triatló; la Penya Esportiva Santa Eulària, de futbol i que milita a la Segona Divisió B de l’futbol nacional; el Motoclub de Formentera i Eivissa, d’esports de motor; ADDIF, Associació d’Esportistes Discapacitats d’Eivissa i Formentera; i finalment els tres clubs nàutics de l’illa, que són el de Santa Eulària, el de Sant Antoni i el d’Eivissa, i en els quals es practiquen esports nàutics com la vela. A més, impulsa altres accions menors amb altres organismes.
Aquests premis són lliurats per la principal institució pública de l’illa com a homenatge als i les millors esportistes locals en diferents disciplines, ia més, també reconeix l’esforç d’empreses i organismes que donen suport l’esport.