És Polvorí, de la Fundació Baleària, acull una exposició del valencià Rafael Carrió inspirada en Les Menines de Velázquez

L’exposició ‘Meninas + 360’, que s’inaugura el 6 d’abril a la sala que gestiona la Fundació en Eivissa, es podrà visitar fins al pròxim 1 de maig

La Fundació Baleària inaugura el pròxim 6 d’abril a les 20:00h en la sala És Polvorí l’exposició ‘Meninas + 360’, en la qual l’autor Rafael Carrió exposa la seua visió particular de Les Menines de Velázquez mitjançant un univers de figures reeditades, explorant múltiples efectes espacials i conceptuals.

La distància temporal entre Velázquez i Carrió s’escurça amb l’atracció del segon per Les Menines, amb una reinterpretació de la famosa obra de Velázquez en la qual convergeixen tradició i modernitat.

Rafael Carrió crea siluetes de línies pures, precises i equilibrades. El cánon clàssic evoluciona cap a l’abstracció, reduint-se a l’essencial i minimalista. Amb abundant simbologia s’aproxima a l’obra del pintor sevillà.

L’exposició es podrà visitar fins al pròxim 1 de maig i és fruit de la col·laboració entre la Fundació Baleària i l’ Ajuntament d’Eivissa.