• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Exposició ‘Ciudad’, Mariia Zhurykova

6 març 8:00 pm / 8:30 pm

Esta exposició ens submergeix en l’enriquidor concepte de ciutadania vist pels ulls de l’artista Mariia Zhurykova. Les seues pintures reflecteixen la diversitat i la connexió entre les persones a través d’una rica paleta de colors, textures i traços, que capten l’essència de la imatge urbana. Les línies de moviment i les taques abstractes de colors en els seus quadres, revelen l’energia de la vida quotidiana i la interconnexió entre els ciutadans.

La seua temàtica és la humanitat i dins del tema immens: l’individu dins de la societat, el concepte de la convivència, de simbiosi, ací l’individual conviu amb el social, un concepte primordial i tan fràgil en este moment d’actualitat en el que vivim. L’obra de Zhurykova és un cant a l’ordinari, als moments que conformen les nostres vides diàries.

El seu art dona vida a allò simple i profund, convidant-nos a detindre’ns i reflexionar sobre les dinàmiques sempre canviants de la ciutat i la ciutadania. Cada llenç és una finestra al cicle de la vida, on innombrables fils d’existència s’entrellacen per a crear un tapís vibrant i en constant moviment d’experiències humanes. És un diàleg amb la realitat i una invitació a connectar-se amb l’art i la ciutadania.

Fundació Baleària

Diario de Ibiza