• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Exposició col·lectiva: Mirades de dona

8 març 7:00 pm / 1 abril 9:00 pm

Mirades de Dona és una exposició col·lectiva organitzada per la Fundació Baleària i l’Associació Art amb B, en commemoració del 8 de març, Dia Internacional de la Dona.

Aquesta mostra reivindica la igualtat de les dones en el món de l’art, donant veu i protagonisme a les creacions de 14 artistes mediterrànies.

A través de diverses tècniques plàstiques com la pintura, el collage, la fotografia i l’art tèxtil, aquesta exposició visibilitza les mirades úniques i diverses d’artistes provinents de les illes Balears, la Comunitat Valenciana i Melilla.

Mirades de dona, captura la diversitat tant plàstica com generacional d’aquestes 14 dones, oferint una visió personal de la feminitat a partir de les seues experiències i històries de vida. Cada obra ens convida a reflexionar sobre els rols de la dona en la societat explorant diferents temàtiques, des de les cures, la maternitat i la connexió amb la naturalesa; fins a la cerca de la identitat, la reivindicació feminista i la denúncia de les desigualtats.

Amb aquesta exposició aspirem a fomentar un diàleg que ajude a teixir camins cap a la igualtat a través de l’art.

Artistes que participen:

Fundació Baleària