La Fundació Baleària i la Fundació Rolser recapten 1.800€ per a un projecte solidari a Cuba

Els diners es destinarà a comprar instruments musicals per crear una banda i una escola

La Fundació Baleària i la Fundació Rolser han recaptat 1.800€ per al projecte solidari “Sembrant la música a Cuba” de l’Associació Manuel ‘Pititi’ Fajardo gràcies al concert solidari de Els Blauets organitzat el passat mes de novembre a Pedreguer.

Baleària, en el seu recent viatge a Cuba juntament amb el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, i representants de l’empresariat valencià i de l’Ajuntament de Dénia, va adquirir el compromís d’ajudar a l’associació cubana a comprar instruments per poder crear una banda i una escola de música. Aquest projecte, que es desenvoluparà principalment a les províncies cubanes de Pineda del Riu i Matances, té com a objectius involucrar als joves cubans amb vocació musical, crear llocs de treball, millorar el desenvolupament personal i enriquir la vida cultural de la comunitat.

Com a agraïment per l’ajuda, l’associació Manuel ‘Pititi’ Fajardo batejarà la banda musical com Juan Chabás, en honor a aquest escriptor i crític denier membre de la Generació del 27.