La Fundació Baleària organitza aquest cap de setmana un festival de música a la plaça de bous d’Ondara

Es presentarà el disc ‘Foc, Cançons de Sant Joan’, que reuneix les cançons de diversos grups i cantants balears i que ha estat editat per l’Institut d’Estudis Eivissencs
Serà el primer esdeveniment musical que organitza l’entitat en aquest municipi, fruit del seu programa Llonges de la Cultura

La Fundació Baleària inaugura aquest cap de setmana el seu Llonja de la Cultura musical a Ondara amb l’organització d’un festival de música els dies 10 i 11 d’abril a la plaça de bous del municipi. Es tracta de la presentació del disc ‘Foc, Cançons de Sant Joan’, que reuneix cançons de diversos grups i cantants d’origen balear, i que ha estat editat per l’Institut d’Estudis Eivissencs.

A l’esdeveniment participen set dels grups o cantants que formen part del disc: Pilar Mena, Arma Sonora, Josep Joan i Pep Xomeu, Lara Magranyà, Terra i Sal, Miquel Tur Torres i Albert Oliva. Ricard Pérez, gerent de l’entitat afirma: “Tindrem l’oportunitat d’escoltar música balear de molta qualitat. Gràcies a aquest conveni amb l’ajuntament d’Ondara impulsarem l’intercanvi cultural al municipi igual que ho fem en totes les nostres sales i espais dels territoris on operem “.

Els concerts s’iniciaran el dissabte 10 a les 19.30 hores i continuaran el diumenge 11 a partir de les 12.00 hores. L’entrada és lliure fins a completar l’aforament, i per adquirir-les s’ha de visitar la pàgina web agendaondara.es (en aquest enllaç) i omplir el formulari.

Aquest és el primer esdeveniment d’aquestes característiques que organitza l’entitat de la naviliera a Ondara. Forma part de l’conveni que va signar la Fundació amb el consistori local per organitzar exposicions a la Torre de l’Rellotge i concerts a la plaça de toros, considerada com la Joia de la Cultura.

Cal destacar que tant la Fundació com l’Ajuntament s’encarregaran de mantenir totes les mesures de seguretat davant el Covid-19, tant en els accessos com durant l’esdeveniment.

Plàstics convertits en art a la Torre de l’Rellotge

D’altra banda, a la Torre de l’Rellotge, l’entitat inaugura avui l’exposició ‘Simbiosi Marines’ de l’artista mallorquí Franesc Ramis. Es tracta d’una mostra especial ja que està construïda amb plàstics reciclats. Ramis utilitza ampolles i altres envasos per a crear instal·lacions que semblen meduses al mar. Es podrà visitar fins al 4 de maig de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores i de 16.30 a 20.30 hores.

Es pot escoltar la música del concert en aquest enllaç.