La Fundació Baleària organitza una trobada en línia de poetes valencians i pitiüsos

• Es tracta d’una nova edició dins del programa Un Mar de Paraules, que serà, per primer cop en línia i que reunirà 18 poetes d’Eivissa, Formentera i del territori valencià
• S’emetrà a la pàgina de Facebook i al canal de YouTube de la naviliera el dissabte 23 de maig a les 18.00 hores
La Fundació Baleària organitza el proper dissabte 23 de maig la trobada de poetes, ‘Un Mar de Paraules’. Es tracta d’un esdeveniment que l’entitat organitza anualment des de 2005 i que, per primera vegada, serà online. S’emetrà a les 18.00 hores al canal de YouTube ia la pàgina de Facebook de Baleària, i reunirà 18 poetes de Formentera, Eivissa o el territori valencià.
Després de la introducció, que anirà a càrrec del grup de teatre Moskitas Mortes de Formentera, recitaran els següents poetes i poetesses: els eivissencs Nora Albert, Marià Torres, Àngels Escandell, Vicent Tur, Carles Fabregat, Juliols Herranz, Eva Tur, Iolanda Bonet, Pep Marí i Bartomeu Ribes; la formenterera Maria Teresa Ferrer; a més dels valencians Sergi Ortolà, Ana María Córdobaa, Vicent Botella, Josep Vicent Cabrera, Jovi Seser, Ester Signes i Maria Seguí. Llegiran poemes escrits per ells mateixos.
Cal destacar que el projecte ‘Un Mar de Paraules’ va néixer a fa quinze anys, i durant tot aquest temps ha aconseguit reunir a desenes de poetes tant a Dénia com a les Balears. La iniciativa va rebre el 2015 el premi a la producció cultural de part de l’Institut d’Estudis Eivissencs.
Es tracta del tercer esdeveniment organitzat per la Fundació durant l’estat d’alarma, després de les dues edicions de festival de música Baleàrics 2.0, dels que han gaudit més de 4.000 persones. És un nou intercanvi cultural entre territoris que la naviliera uneix per mar, i és que cal recordar que la Fundació centra els seus esforços a crear aquest tipus de xarxes. Ricard Pérez, gerent de l’entitat, assegura: “Unim les cultures que la mar separa, aquest és i ha estat el nostre propòsit ja que amb això contribuïm a el desenvolupament sostenible de tots aquests territoris”.