La Fundació Baleària renova l’acord amb el Ajuntament de Palma per a la promoció cultural

L’entitat donarà suport al desenvolupament de concerts i cicles de teatre i dansa, entre altres

La Fundació Baleària ha renovat per segon any consecutiu un acord de col·laboració amb el Ajuntament de Palma mitjançant el qual donarà suport a diferents esdeveniments i activitats de caràcter cultural que es desenvolupen a la ciutat al llarg del 2019.

Entre elles destaca el Palma Folk, el qual té l’objectiu d’afavorir la difusió del patrimoni immaterial de la ciutat a través d’un programa d’activitats que es desenvolupen al llarg de l’any vinculades amb la cultura més pròpiament balear.
També donarà suport al desenvolupament del Palma Dansa, que enguany tindrà lloc entre el 25 d’abril i el 5 de maig. Durant tres setmanes la ciutat de Palma es converteix en escenari de la dansa contemporània amb propostes autòctones i d’altres punts del país.

De la mateixa forma, la Fundació Baleària també col·laborarà en l’organització de cicles de música, teatre i concerts.

La Fundació Baleària, dins del seu programa enfocat a la promoció i el desenvolupament cultural, organitza, promou o dóna suport a aquelles activitats que contribueixen a la cohesió social i enfortiment del patrimoni cultural dels territoris on opera la naviliera. L’any 2018 l’entitat va participar en al voltant de 243 activitats culturals amb tercers i va establir un acord amb diverses entitats algerianes per a l’intercanvi cultural entre tots dos països, entre altres accions. Així mateix, va organitzar al voltant de 140 exposicions i altres esdeveniments culturals en els Llonges de la Cultura, espais que gestiona la Fundació en diferents punts de la geografia espanyola com La Torre dels Ducs de Medinaceli, a Alacant, o Can Gelabert, a Mallorca.