La Fundació Baleària rep el Premi Turisme Comunitat Valenciana per la seva labor social

La Fundació Baleària ha estat guardonada amb el Premi Turisme a la Responsabilitat Social que atorga la Agència Valenciana del Turisme, dins dels Premis Turisme Comunitat Valenciana 2016.

Així ho va donar conèixer ahir el jurat que ha valorat “l’important treball en la responsabilitat social” de la Fundació Baleària i la seva contribució “de manera directa i clara al desenvolupament d’activitats o iniciatives dirigides al desenvolupament del Codi Ètic Mundial per al Turisme”, com ha va anunciar el secretari autonòmic de la Agència Valenciana del Turisme, Francesc Colomer.

El lliurament de premis, que han reconegut la labor de vuit empreses i associacions valencianes, tindrà lloc en el marc dels actes organitzats per la Generalitat Valenciana amb motiu del Dia Mundial del Turisme, el proper 27 de setembre.

Aquests premis també coincideixen amb la declaració de 2017 com a Any Internacional del Turisme Sostenible per al Desenvolupament per part de la OMT (Organització Mundial del Turisme).

Baleària, com a signant de la Xarxa Espanyola del Pacte Mundial de les Nacions Unides, és una de les empreses que s’han unit a la campanya “Viatja. Gaudeix. Respecta” elaborada pel Codi Ètic Mundial per al Turisme de l’Organització Mundial del Turisme (OMT).