La Fundació Baleària signa convenis de col·laboració amb tres entitats esportives de Melilla

Aquests acords beneficiaran a més de 400 esportistes de Melilla

La Fundació Baleària ha signat recentment convenis de col·laboració amb tres entitats esportives de Melilla (Club de Natació Melilla, Federació De Melilla de Natació i Torreblanca Melilla C.F) amb l’objectiu d’impulsar i facilitar la pràctica esportiva als associats d’aquestes entitats.

Aquests convenis, que beneficiaran a més de 400 esportistes de Melilla a millorar la seva pràctica esportiva, facilitaran el desplaçament dels clubs de la Ciutat a altres zones geogràfiques gràcies al patrocini de la Fundació.
Ricard Pérez, gerent de la Fundació Baleària, ha explicat la importància que té aquest tipus de col·laboracions per a l’organització, ja que significa, a més d’unir la península amb la Ciutat diàriament a través dels ports de Màlaga i Almeria, un compromís de la companyia per recolzar les activitats d’entitats relacionades amb el món de l’esport. “Baleària com a empresa responsable i ciutadana que és, s’implica amb les entitats socials, culturals i mediambientals de les zones on operem amb la finalitat de contribuir al seu desenvolupament social i econòmic” va recordar Pérez.

Els tres clubs esportius, un centrat en el futbol i els altres dos en la natació, tenen com a finalitat fomentar l’esport a Melilla sobretot inculcant als més joves l’educació i valors esportius. El Club Torreblanca Melilla C.F, creat en 2011, ja compta amb gairebé 200 esportistes vinculats i un equip de futbol sala femení que juga en segona divisió. La Federació De Melilla de Natació, amb un centenar d’adscrits, està més centrada a facilitar als nens la pràctica de la natació en tots els nivells i proveir de les eines suficients a aquells que ja estiguin competint, mentre que el Club de Natació de Melillla, amb gairebé 25 anys d’existència, integra a gairebé 130 esportistes entre les dues disciplines (natació i triatló).