La Fundació i l’Associació Fotogràfica de Pedreguer (AFAP) impulsen la fotografia en la Marina

La Fundació Baleària ha signat recentment un conveni de col·laboració amb l’Associació Fotogràfica i Audiovisual de Pedreguer(AFAP) amb l’objectiu de fomentar, promocionar i treballar la fotografia i l’audiovisual en l’àmbit de la Marina Alta.

Ambdues parts es comprometen a col·laborar en la dinamització i el desenvolupament de les mostres culturals de la comarca, així com a promocionar i difondre l’art fotogràfic i els seus diferents vessants. La promoció es realitzarà a través d’exposicions en les instal·lacions que gestiona la Fundació Baleària, tant a Dénia com en altres zones de la Marina Alta o les Illes Balears. Així mateix, la AFAP podrà participar i col·laborar en qualsevol iniciativa o activitat que hagi organitzat la Fundació amb la intenció d’aconseguir material de qualitat per a la seva promoció

El gerent de la Fundació Baleària, Ricard Pérez, va remarcar que la fotografia és un art que ha de difondre’s i “la Fundació Baleària entén la fotografia i el món audiovisual com una part més de la cultura i una dels corrents artístics més contemporànies que ha aportat treballs i exposicions fabuloses” va afirmar Pérez.
Sobre l’Associació Fotogràfica i Audiovisual de Pedreguer

La AFAP és una entitat amb seu en el municipi de Pedreguer i el seu objectiu és impulsar i divulgar la fotografia i l’audiovisual a la zona a través d’exposicions, cursos i altres activitats d’interès.